Gudima Olga

Gudima Olga

miercuri, 8 decembrie 2010

Cautarea verighetelor


A început căutarea verighetelor noastre. Așa cum viitorul soț tare nu își baga năsucul trebuia eu sa le găsesc. Am scotocit tot internetul in căutarea modelului dorit, am găsit până la urma câteva modele care îmi plăceau. După care au început căutările prin magazine, am umblat si am tot umblat sa găsesc ceva ce am văzut prin internet, dar din păcate nimic nu am găsit, in toate magazinele erau modele clasice, mai înguste sau mai lătuțe si cu asta se limita piața noastră. Așa cum nu m-am oprit si fiind optimiste au continuat căutările si am găsit un in care erau  modele mai deosebite di ceea ce era pe piața la moment.
 Am găsit o serie de modele de verighete cu diamante si evident ca preturile erau foarte pipărate. Si după cum eu am citit si citesc foarte multe forumuri am găsit ca cineva spunea ca silea făcut la comanda. Am analizat cu viitorul soț si ne gândeam sa încercam sa le facem la comanda așa cum bugetul nunti este mic si cheltuielile trebuie sa fie mici si evident ca ceea ce am văzut in acel magazin ne-au plăcut dar nu ne conveneau la preț.
Așa ca am hotărât până la sfârșit sa le facem la comanda. Am căutat un giuvaiergiu si am găsit, la început mise părea totul ca o sa fie bine, dar pe parcurs nu sa putut cu fără mici probleme. Sa apucat domnul de lucru si la jumătate de drum ne-a chemat la proba si ce credeți, mie personal nu mi-au plăcut, evident ca i-am gat o poza de la bun început si dumnealui si-a însemnat ce si cum sa fie, dar ceea ce am văzut nu era de loc pe aproape ce îmi doream. Eu sunt de părere ca o gata le cumperi si le porți toata viața.  După care am mers  de câteva ori la el pentru a înlătura defectele si a le face așa cum ne-le doream noi, au ieșit câtuși de cit cam ceea ce era in poza. In sfârșit le-am luat  ca nu mai aveam timp ca încă 2 zile si vine căsătoria civila.
Sfatul meu sa nu le faceți la comanda, dar sa le cumpărați gata făcute, de cit sa treceți prin ceea ce am trecut eu.
Va doresc bafta si sa va găsiți verighetele mult dorite…

Sursa imaginilor: Internetul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu