Gudima Olga

Gudima Olga

joi, 25 noiembrie 2010

Muzica la nunta




Muzica conteaza foarte mult la Nunta. Daca este de calitate buna atunci si veselie este. Este frumos sa ai o formatie care sa-ti cante live la nunta dar pentru a reduce din costuri un DJ se va potrivi foarte bine si in plus iti poate cinta orice muzica doriti.
 Eu am gasit citeva formatii, muzicanti si moderatori nr lor de contact si ce preti au.Vreau sa va spun ca pretul la muzica variaza in functie de cite instrumente doriti. Deci:

Formatii & Muzicanti

Advahov” 069120615 Vasile(are taraf) pretul: 1700 Euro(E)
 Barbu Lautaru sunt din Baltzi dar cinta si in Chisinau 069011200; 023173180 pretul: 900-1000 E
Condor” - 069350115
 „Lautarii” Cornel Botgros 069107689; pretul: 1500-1800 E
Creator Art” pretul: 1300 E
Drimba” 549004; 536024 pretul: 800-1500 E
Familia Manciu 222034; 069503932; pretul: 850 E
Favorit 069322142 Viorel , 2 voci masculine si 1 feminina. Unul dintre baieti este si moderator pretul: 750-800 E
Festiv  079566910, 551121, 079567496 www.festiv.md 5 intrsumentisti+2 voci (barbat +femeie +moderator) pretul: 1300 E
Fratzii Stefanetz 079581455 pretul: 1800 E (sunt recomandatzi de Cornel Botgros)
Geta  Burlacu 69140278 si orhestra ei pretul: 1500 E
Ioana Capraru 079516564  pretul: 900 euro - fara tamada
Ion paladi cu orchestra lautarii  7 instrumente pretul: 2000 E
Laurentiu popescu - 069307007
Ludmila Rosculet cu formatia cu 5 instrumente pretul: 1000 E
Maestro 069189499 Victor Cojocaru Componenţa formaţiei; vioară, trompetă, acordeon, clape.si voce Victor Cojocaru  pretul: 750 E 
Mariana Mihaila 069185181 pretul: 700-900 E
Meloritm  346333, 079537237, 069118246 3-5 Instrumente pretul: 1100- 1500 E
Muzicanti din Bacioi 069214628  pretul: 1000 E
Muzicanti Restaurant Sanatatea 067299339 pretul: 600-700 E
Pavel  069110504 pretul: 1050 E - fara tamada
VATRA, Calatorul,  au acelasi conducator Ilie Chihai 069175992 pentru 5 instrumentesu 2 voci pretul: 1000 E
Gicu Mogildea +3 muzicantzi 069350115;069466015;560490
Formatzia Sonor (4 pers) 069170510
Anisoara Puica 069285864;293793 pretul: 300 E /45 min
Doina Arsene ca voce de muzica populara 200 E pe seara
Ian Raiburg  pentru o oră pretul:  300 E
Oleg Volontir 069145748;244846;225520 pretul: 550 E
Zinaida Julea 069135689 pretul: 300 E/ora, sau pretul: 1000 E pe toata noaptea
Moderatori:
Luca Lilian 069296250 pretul: 250 E
Sergiu Beznitchi pretul: 250 E
Revenco A. (moderator) 069142109 pretul: 200 E
Dansatori:
Ansamblul Moldovitza 2 perechi - pretul: 150 euro
DJ:
 DJ Duh pentru 40 min retro disco cu iluminati- pretul: 150euro
ansamblu Tiganca- pretul: 300 euro



85 de comentarii:

  1. super informatia! Bravo! Dar ati ales moderatorul sau inca nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi moderator l-am ales pe Luca Lilian, nea placut de dumnealui si speram sa faca treaba buna la nunta. Bafta

    RăspundețiȘtergere
  3. Am dat din coincidenta de blogul tau :D dar ma bucur mult pentru ca si noi cautam muzica pentru nunta. Ne gindeam la Drimba, pentru ca ni ia recomndat cnv dar ne mai gindit. Sper sa facem alegerea cea mai buna :-/

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt mult cintareti buni, dar depinde de ce suma dispuneti pentru muzicanti, eu despre Drimba am auzit numai lucruri bune, insa nu am avut ocazi sa-i aud. Bafta

    RăspundețiȘtergere
  5. AM FOST LA O NUNTA UNDE A CINTATA OLEG VOLONTIR SI FORMATIA SA..CEVA DEOSEBIT SI CA REPERTORIU SI CA TINUTA..PRETUL DIFERA DE CEL INDICAT,DAR E JUSTIFICAT..

    RăspundețiȘtergere
  6. De formatia Catharsis stie cineva cum se prezinta la nunti, care e tariful? Merci.

    RăspundețiȘtergere
  7. salut! spunetimi plz cum cinta Oleg Volontir?

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu personal, nu stiu cum cinta. Scuzati dar n-am cu ce sa va ajut.

    RăspundețiȘtergere
  9. salut! vreau sa va intreb si eu daca o stiti pe Rada tiganca care cinta? si daca aveti intimplator nr.ei de telefon.multumesc...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate nu am, doar ceea ce este in articol....
      O zi frumoasa sa aveti.

      Ștergere
  10. salutare... spuneti-mi va rog daca stiti cumva cum danseaza dansatorii de la "divertis"... multumesc

    RăspundețiȘtergere
  11. Spune-mi te rog, cum s-a descurcat domnul Luca Lilian? L-am ales si noi pt nunta noastra, dar vreau sa mai stiu si alte pareri.
    Mersi anticipat.

    RăspundețiȘtergere
  12. Cind o sa fie nunta nostra am sti spun, am auzit numai de bine despre Luca Lilian, sa vedem ce va face.
    El cu cine va cinta la voi la nunta?

    RăspundețiȘtergere
  13. Inca nu a fost? :) Eu credeam ca deja ati jucat-o! La noi e pe 3 septembrie. Nu ne-a zis concret numele la muzicanti...a zis ca-i alege el, ca lucreaza cu ei demult.VOr fi o voce masculina,una barbateasca...si deja clapa,vioara si acordeon. Ne costa tot cam la 1500 de euro. Voi nu cumva aveti pe 24 iulie?

    RăspundețiȘtergere
  14. Subshine la noi nunta e pe 13 August 2011. mai este un pic si iti spun cum a fost. Voi ce formatie ati ales?

    RăspundețiȘtergere
  15. Noi nu am ales formatia, domnul Luca ne-a gasit el muzicantii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna

      As dori sa cunosc mai multe detalii despre Luca Lilian

      Mersi mult

      Ștergere
  16. Deci? Asteptam updates la ce a fost la nunta? Cum a fost muzica? Dar moderatorul?

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna, Nunta a fost superba si cu multe zimte si veselie. Mie si sotului ne-a placut muzica la nebunie si nuntasilor la fel. Moderatorul a putut sa faca si mai mult dar vad ca nu a vrut, si inca o chestie legat de moderator, ne-am intilnit cu el am discutat ce ne dorim, dar din pacate a cam uitat de nuantele si de chestiile marunte de care am vb. In rest a fost totul super.

    RăspundețiȘtergere
  18. La noi a cintat formatia Datina cu 3 instrumente (vioara, acordeon,clape) domnul cu clapele era si voce si o voce feminina doamna Rodica, care a fost si moderator. Am platit 900 euro, si am fost foarte multumiti, n-au tacut o secunda si muzica a fost frumoasa, am avut si efecte speciale(baloane si lumini).
    Ii recomand celor care nu isi permit sa ia Orchestra lui Botgros :)

    P.S. Gudima, m-a ajutat mult blogul tau in pregatirile de nunta, mersi!

    RăspundețiȘtergere
  19. NU V-ATI PUS INTREBAREA DE CE DIFERA PRETURILE? In primul rind e una muzica live cu instrumente si alta e electronica si show-ul. La inceput toti dorim mai ieftin dar cind se finiseaza nunta multi miri au pretentii ca nu au fost ceea ce au asteptat... Ce poti astepta de la o clapa si una, doua voci... Chiar si atunci cind comanzi o melodie nu o pot cinta ca nu gasesc minidiscul. Cei profesionisti costa mult... De ex. Drimba e vesel dar mai mult show, altceva brrrrr............

    RăspundețiȘtergere
  20. Da de formatia Fast ati auzit?

    RăspundețiȘtergere
  21. Intrati pe www.croitoruandrei.ucoz.ru si veti vedea

    RăspundețiȘtergere
  22. dar peste hotare la nunti merg?

    RăspundețiȘtergere
  23. mai sunt valabile aceleas pretzuri si pt anul 2012?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ele sunt pentru 2010-2011,dar sa stiti ca de la an la an ele cresc...

      Ștergere
  24. imi dati si mie va rog num de contact a domnului Ian Raiburg???mersi anticipat

    RăspundețiȘtergere
  25. imi dati si mie nr lui DOINA ARSENE

    RăspundețiȘtergere
  26. spunetimi va rogggg kit kosta formatia condor????si ce repertuar au?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul trecut.Au cintat la noi la nunta.Cereau 900 euro.La dorinta au si moderator Vadim Smintina (a dus nunta noastra minunat).Dar muzicantii au facut o veselie nemaipomenita.Cinta foarte frumos toti.Nu o sa regretati daca ii alegeti.Cinta tot genul de muzica.

      Ștergere
  27. eu pot sa va propun un muzicant foarte bun shi din punctul meu de vedere ieftin

    viorel balan 060067716

    RăspundețiȘtergere
  28. cum gasesc nr lui ION PALADI ? multumesc pt ajutor

    RăspundețiȘtergere
  29. Răspunsuri
    1. Daca ai sa te uiti atent ai sa observi ca articolul a fost pubicat in 2010 si preturile corespund anului.

      Ștergere
  30. Recent am facut si noi cu sotul nunta,mi-au cintat la nunta baieti din formatia Art-Prezent,a fost pe 14 iulie,ce pot sa spun au facut din nunta noastra un vis,totusi ce inseamna muzica vie la nunta,au fost asa,vioara acordeon trompeta clapa si tambal si moderator,sunt profestionisti baieti,au si lumini si fum,si cinta foarte bine au repertoriu variat,acel cu vioara si cu acordeonul au facut show de zile mari tehnici ambii,toti au ramas multumiti si oaspetii au program inchegat,si nu iau atit de mult insa chiar merita.ei au site cui ii trebuie www.art-present.net paremise au acolo si nr de contact si video pe youtube!!!succes la toti si o nunta ca in povesti

    RăspundețiȘtergere
  31. Buna, as dori un numar de telefon al lui Sergiu Beznitchi

    RăspundețiȘtergere
  32. cum pot publica si eu publicitate ca dansator

    RăspundețiȘtergere
  33. buna! aveti cineva preturi din 2012 /2013 pentru formatii si interpreti??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sarut mana!Va pot recomanda un colectiv de muzicanti foarte talentati,experienta,atitudine serioasa,program unic la fiecare petrecere,moderatoare de exceptie,obiceiuri frumoase,si la un pret foarte accesibil.Sunati 069550007 sau 079040246 Veronica Suruceanu.

      Ștergere
  34. Stiti cat ia cornel cojocaru la o nunta dar sa o cate pe toata nu doar o ora?

    RăspundețiȘtergere
  35. Muzicanti+ Tamada la nunta la pret de 400 euro. Sunati tel.:069064511

    RăspundețiȘtergere
  36. as dori numarul lui Ion Paladi

    RăspundețiȘtergere
  37. La nunta copiilor nostri a cintat Victor Cojocaru, cu Formatia "MAESTRO"...ceva deosebit si ca repertoriu si ca tinuta...,bravo baeti,ati facut o veselie nemaipomenita,va multumim mult, va dorim succes!!!

    RăspundețiȘtergere
  38. Puteti incerca cu incredere si Formatia Kompus din Brasov:
    www.formatiideformatii.ro

    RăspundețiȘtergere
  39. eu am fost deja la 3 nunți, la care au evoluat Drîmba. sincer, nu pot ințelege cum mai plătește lumea pt așa ceva. lumea vine la nuntă nu să privească și să asculte numai muzicanții....ei se implică exagerat in ceremonie. strică toată impresia nunții. fu fu fu!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. de acord!!!!am ramas dezamagita de aceasta formatie...eu nu ias plati decit pt omul cu vioara care a cintat deosebit in rest fu

      Ștergere
  40. spuneti cit e ion latadi 45 min... singur sa cinte

    RăspundețiȘtergere
  41. salut,fetelor va propun formatia fratilor Parfeni .....sunt baieti bravi,am ramas foarte multumita de ei,mea propus moderatoru Iurie Nistorica la fel a condus nunta bine a fost responsabil de tot,a avut grija de orice pas care urmeaza...la fel nia propus dansatori..succes la toate miresucile

    RăspundețiȘtergere
  42. https://www.facebook.com/formatiafilings?ref=hl
    dormatie pentru nunti,si alte evenimente

    RăspundețiȘtergere
  43. formatie profi pentru nunti si alte evenimente,preturi rezonabile!!
    https://www.facebook.com/formatiafilings?ref=hl

    RăspundețiȘtergere
  44. https://www.facebook.com/formatiafilings?ref=hl
    dormatie pentru nunti,si alte evenimente

    RăspundețiȘtergere
  45. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  46. Buna stiti ceva despe ART-PREZENT ? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  47. Buna!Dar Ioana Capraru pentru 45-60 min cit costa?

    RăspundețiȘtergere
  48. ce stiti despre orchestra cristal cu tudor sprinceana?

    RăspundețiȘtergere
  49. Bună seara. Știți cât ia Cornel Cojocaru pentru toată ziua la o nuntă? Vă mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  50. Formatia Moldova 2014https://www.youtube.com/watch?v=wDoph5YzHU0

    RăspundețiȘtergere
  51. Formatia "Calatorul" cu drag va canta pentru Dvs: 069 96 19 10
    https://www.youtube.com/watch?v=_jMVLi1QHQI

    RăspundețiȘtergere
  52. Nu-nteleg de unde asemenea informatii absolut ieronate!!!

    RăspundețiȘtergere
  53. Formatie botez-nunta Bucuresti la cel mai mic pret http://djdanymx.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  54. https://www.youtube.com/watch?v=dw4lJX_CyA0

    https://www.facebook.com/TaissiaOfficial?ref=br_rs

    0040740542913

    RăspundețiȘtergere
  55. Visitati site-ul nostru: http://www.weekend-boutique-hotel.com/

    RăspundețiȘtergere
  56. https://www.youtube.com/channel/UCbqRsqaYmtpVgHPJeAmP8cw

    RăspundețiȘtergere
  57. DJ NUNTA BOTEZ MAJORAT LA CEL MAI MIC PRET CU ECHIPAMENTE DE ULTIMA GENERATIE (DYNACORD-FBT) - See more at: http://djdanymxx.blogspot.ro/2014/11/dj-nunta-botez-majorat-la-cel-mai-mic_16.html#sthash.FPs8rbOr.02mTrzO0.dpuf

    RăspundețiȘtergere
  58. Vreau sa ma impart cu voi cu experienta neplacuta prin care a trecut prietena mea, probabil unora le va fi ca o invatatura la fel cum a fost pentru ea si evident si pentru mine. O sa incerc sa va dau un sfat in ceea ce priveste cameramanul pe care l-a avut prietena mea.Sincer cu mana pe inima n-o puteam oprin din plans cand si-a vazut materialul filmat de la nunta, ea a avut un soc emotional, ia reactia acestor baieti care au facut toata porcaria aceasta a fost una chiar socanta cel putin pentru mine.Vorbesc despre Liviu Parfeni, are si un site (lpstudio.md) unde evident si-a publicat doar cele mai bune video facute pana acum (la aceasta chestie va rog mereu sa atrageti atentia cand doriti sa va luati cameraman, nu uitati ca ei isi publica doar lucrarile bune) ca sfat, din partea mea, evitati-l din toate partile chiar si daca va ofera si reducere sau un pret bun, lucrul pe care-l faca nu merita nici pe aproape acesti bani, chiar daca are si aparat bun cu care te gandesti ca trebuia sa faca totul calitativ, intr-un final vezi un lucru prost facut, eu nici celui mai rau inamic pe care l-as avea nu l-as recomanda sa strice o nunta, iar cel mai obijduitor este faptui ca nu mai poti intoarce aceasta zi.Doamne sa vedeti ce montare i-a facut, eu credeam ca m-am intors cu 10 ani in urma (mi-am adus aminte de nunta fratelui meu care o facusera cu 10 ani in urma), acelasi stil si treceri invechite, iar camera filma de parca el sarea in sus si danseaza, dar acestea sunt doar unele mici detalii care mi sau intiparit, nu mai vorbesc de faptul ca video practic este filmat din acelasi unghi, GROAZNIC total sa ai asa cameraman neprofesional si sa-ti ceara cu tupeu bani pentru asa ceva.Cu siguranta aceasta persoana merita pe deplin sa ajunga aici caci la cat disconfort si la faptul ca a stricat asa o nunta frumoasa care nu mai poate fi intoarsa inapoi, nu as recomanda nimanui asa serviciu, voi nu meritati sa aveti asa ceva la nunta.

    Din pacate nu pot incarca video prietenei melea caci este foarte mare si nu va pot arata ceea ce face oricum, va rog sa va ganditi foarte bine pe cine alegeti ca cameraman sa nu va treziti la urma ca o sa ramaneti fara acelea amintiri si momente frumoase care sunt doar odata in viata.

    Ceva din arhiva lui care demonstreaza neprofesionalizmul pe care-l are in filmat, el duce lipsa de idei la filmare, una si aceasi peste tot. http://vimeo.com/104904650
    https://www.youtube.com/watch?v=61ILreFa0Fg

    Intr-un final vreau sa va spun ca tot voi luati decizia finala, iar sfatul meu e sa va ganditi foarte bine pe cine alegeti.

    RăspundețiȘtergere
  59. Stie cineva cat a luat formatia Condor in anul 2014 la o nunta?

    RăspundețiȘtergere
  60. Cunoaste cineva abilitatile d. Mariana Mihaila ( ca moderator la nunta)?

    RăspundețiȘtergere
  61. stie cineva de formatia MELORITM? As dorii pareri despre ei despre ce reprezinta..mersii frumos anticipat

    RăspundețiȘtergere
  62. your website is wonderful, let alone the content material! formatii de nunta bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  63. stie cineva nr de contact al lui Ian Raiburg ,mersi anticipat

    RăspundețiȘtergere
  64. Thanks in favor of sharing such a fastidious idea, piece of writing is nice, thats why i have read it completely.

    cover band bucuresti

    RăspundețiȘtergere
  65. Eu am ales ca formatie nunta Taraful Silvian Voicu, i-am vazut la televizor la Antena1 la "Te cunosc de undeva" http://www.tarafulsilvianvoicu.ro si mi-au placut foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Alina. Ai putea sa îmi spui, te rog, ce preț au? Și eu ma gândeam la ei pentru nunta, am văzut ca pe site au 3 pachete, dar ma aștept ca prețurile sa fie foaaarte mari �� Aștept și răspunsul tău cu mare interes!

      Ștergere
  66. stie cine de formatia "Fratii Parfenii"

    RăspundețiȘtergere
  67. buna ziua aveti graficul muzicantilor pentru anul acesta ?

    RăspundețiȘtergere
  68. Buna Alina. Ai putea sa îmi spui, te rog, ce preț au? Și eu ma gândeam la ei pentru nunta, am văzut ca pe site au 3 pachete, dar ma aștept ca prețurile sa fie foaaarte mari �� Aștept și răspunsul tău cu mare interes!

    RăspundețiȘtergere
  69. salut ,spuneti va rog cum se prezinta Ioana Capraru la nunta ca solista si prezentatoare,merita de luat?

    RăspundețiȘtergere
  70. Dragele mele miresici, vizitati cu incredere site-ul nostru si descoperiti din timp muzica noastra, ofertele si promotiile 2019-2020
    Muzica si spectacol live la nunta ta!
    Atentie! Va puteti personaliza singuri formatia sau taraful ideal in functie de buget. Garantam reusita fiecarui eveniment.
    Cu mult drag,
    Simona Tone!
    www.simonatone.ro
    www.formatielanunta.ro

    RăspundețiȘtergere