Gudima Olga

Gudima Olga

duminică, 9 ianuarie 2011

Rochii de mireasa scurte

Toti cunostem ca pe piata nostra sunt nu doar rochii clasice lungi dar si curte sau cu crapatura, eu am hotarit sa scriu acest articol aparte, poate pe cinva il intreseaza aceste tipuri de rochii. Mie personal mise par mai comode astea scurte, si cum nu suntem in virsta a treia avem ce arata,ce ziceti? Rochiile luni sunt mai scumpe si mai incomode din punct de vedere de a merge, permanet trebuie sa umbli cu ea in maini si sa o tirii din urma ta toata ziua si toata noapte, asta este parerea mea. desigur fiecare din noi a visat de mica la o rochie alba lunga de tip princese, dar nu neam gindit niciodata ce chin este atunci cind ai o rochie luna si incomoda. Un mare avantaj este ca lungimea rochie poat evaria de desupra genunchilor si pina la glezne. Decizia ramine dupa voi.
Am sa postezi citeva rochite care mie imi sunt pe plac.



















Sursa imaginilor: Internetul

2 comentarii:

  1. Buna,

    Imi poti spune ce designer este la poza nr 15? (prima din dreapta)? Sunt interesata sa-mi cumpar genul asta de rochie pentru nunta. Multumesc de idee

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate, nu stiu. Le-am luat de pe net.

    RăspundețiȘtergere